2013. december 11., szerda

ELŐSZÓ

Halihó Drágaságok !

Üdvözöllek Titeket újra itt, ahol nem kifejezés, hogy nagyon régen találkozhattunk már. Ez a gyenge blog a maga történetével rengeteg, de tényleg rengeteg fejtörést okozott nekem az utóbbi fél évben, akkor sem volt szép tőlem, hogy se szó, se beszéd leléptem innen, itthagyva benneteket bármely magyarázat nélkül, ezért leméllyebb elnézéseteket szeretném kérni, azonban most van számotokra egy egész jó hírem (már, ha ti örülni fogtok neki), mégpedig az, hogy az általam írt, Friend or enemy? című blog ismét megnyitja kapuit, ezúttal heti rendszereséggel vezetve, a fantasztikus olvasóival törődve, és valamivel komolyabb megfogalmazással feltuningolva.
Azt hiszem sikerült egy jó döntést meghoznom a nem kevés filózás ellenére, bár nem tudom, hogy Tieteket mennyire hatott meg a dolog, esetleg végleg elpártoltatok tőlem, hisz tény, hogy övön aluli, amit műveltem, de ettől függetlenül bennem nem halt meg a remény, hogy megbocsátotok nekem ! Annyit szeretnék még mondani/írni, nagyon szépen köszönöm a legjobbbarátnőmnek, Sophia E. Mags-nek a folytonos támogatását és, hogy blogok terén is mindig a segítségemre volt !
Bízom benne, hogy a továbbiakban még látjuk egymást e kis történet színhelyén, én számítok Rátok !
 
Nyitás az elkövetkezendő két hét folyamán mindenképp bekövetkezik !
 
Tiara Cassie B. Xx

8 megjegyzés: