2013. december 21., szombat

NULLADIK

Halihó Drágaságok !

Íme, ígéretemhez híven megérkeztem a Nulladik résszel, azaz a történetem prológusával, tehát igazából ez afféle bevezető, nem is lett túlságosan hosszú, remélem nem bánjátok !
Most, ha megengeditek beszélnék egy kicsit a leendő bejegyzéseimről. Mint már említettem az ELŐSZÓ-ban, ez a történet valamivel komolyabb hangvételű lesz, sőt találhattok benne igen borús részeket is. de, hogy mégse ijesszelek el benneteket az olvasásától, elárulom, hogy mi a célom vele: szeretném bebizonyítani Nektek és mindenkinek, hogy egy unalmasnak látszó, 'komoly', esetleg szomorkás blog is lehet érdekfeszítő, izgalmas, sőt még vicces is !
Nagyon igyekezni fogok, hogy efelől sikerüljön meggyőznöm Titeket - ha esetleg nem így gondolnátok - e történet során.
Na, de hagyom mostmár a hegyi beszédet, jó olvasást és nagyon-nagyon boldog karácsonyt, valamint kellemes téli szünetet kívánok Nektek, drágaságok !
 
U.I.: Elképesztően köszönöm a 17! feliratkozót és a több, mint 6600 oldalmegjelenítést !

Tiara Cassie B. Xx
___________________________________________

KÍN
 
A cellában állandó szürkület uralkodott, mindössze egyetlen egy gyér napsugár tört utat magának a parányi, ablaknak csúfolt lyukon, megvilágítva a levegőben szállingózó porfelhőt. Egy fiatal lány - nő - lábait szorosan karolva, fejét erőszakosan térdeihez szorítva gubbasztott a sarokban. Zokogott. Keservesen zokogott. Válla folyamatósan rázkódott feltörő könnyei miatt, levegőt is alig kapott. Azonban néha elhallgatott és még szuszogását sem lehett hallani. Aztán újra csak néma, fájdalmas sírása töltötte be a teret.
A börtönteremre néző, végtelen hosszúságúnak tűnő folyosón halk, majd egyre hangosabb cipőkopogás hallik. A lány hirtelen, ijedten szívja be a levegőt, újból  kegyetlen némaság ülepszik a cellára, de az éles kopogás megmarad.
A hosszas zajongás véget ér, a katonai bakancs közvetlenül a rácsok előtt áll meg. A törékeny test remegni kezd, majd elképesztő lassúsággal, fokozatosan belátást enged könnyáztatott, mocskos, sebhelyes, mégis szabályos, szépívű arcára. Drágakőként csillogó, nagy szemeivel végig méri a rácsok túloldalán, lázán álldigáló, teljes katonai szerelésben feszítő, gúlyos mosolyú nőt. A lány megfeszül, szemében felgyullad a mérhetetlen düh és gyűlölet tüze. Emberfeletti gyorsasággal ugrik neki a hideg, rozsdás rácsoknak, és olyan erősen kapaszkodik beléjük, hogy vékony, csontos ujjai elfehérednek. 
Egyikük sem szól, csak némán farkasszemet néznek, mígnem egy erős férfihang kiabál valamit a szőkének, mire  az említett megfordul, aztán ismét visszanéz, hogy egy utolsó érzelemmentes, kárörvendő vigyort megeresszen. Ezután félre áll, hogy a rab is láthassa mi folyt eddig a katona háta mögött.
Két izmos kar, egy erőtelen férfit húz, két vállánál megragadva, majd mikor már elég közel érnek, hagyják elterülni a földön a fiatal testet arcával fölfelé. Ő volt az. A vasoszlopokhoz eddig erősen ragaszkodó lányból fájdalmas visítás tör fel, és szintén a talajra rogy, kínjában a falat kaparja dobhártyát szaggató sikítozásai kíséretében.
Aztán egyszerre minden elsötétül.
 
"Ez a fájdalom lesz neki a legszörnyűbb: mert nincs nagyobb kín annál, mint ha az ember bosszút akar állni és nem tud bosszút állni."
Nyikolaj Vasziljevics Gogol

19 megjegyzés:

  1. Szia drága!

    Na jó.... nem jutok szóhoz. Egyszerűen nem tudom mit mondjak. Ezer és ezer gondolat és kérdés kavarog a fejemben egyszerre. De ez persze azért van, mert zseniálisat alakítottál.
    Úgy érzem sok mindent tartogat számunkrta ez a történet, s számodra ez a blog.
    Köszönjük, hogy olvashatjuk!
    MIndig itt vagyok, ha kellek, de azért sok szerencsét kívánok ehhez!

    Puszóó: Zsoo-d♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága Zsoo-m !
      Nagyon aranyos vagy, el sem tudom mondani mennyit jelentenek a szavid számomra !! Elképesztő hálás vagyok, köszönöm ! ♥

      Tiara Cassie B. Xx

      Törlés
  2. Dear Tiara!
    Eloszor is hadd mondjuk meg, hogy nagyon boldogok vagyunk, hogy ujbol megnyitottad a Friend or enemy?-t!
    A resz pedig igencsak elnyerte a tetszesunket, egyre jobban irsz!
    Mikor lesz kovetkezo? Mar izgatottan varjuk mi fog tortenni!

    with love, #crazysisters

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó, lányok !
      Én vagyon nagyon-nagyon-nagyon boldog, amiért így gondoljátok !!
      Köszönöm szépen, tényleg !
      Jövő szombaton érkezik a next, örülök, hogy várjátok !

      Tiara Cassie B. Xx

      Törlés
  3. huhh, nagyon szép! jól fogalmazol, csak így tovább, engem mindenképp felcsigáztál!
    kövi mikor várható??? már nagyon izgatott vagyok miatta! ♥
    it was ♦PrettyGirl♦

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves PrettyGirl !
      Huhh, nagyon-nagyon köszönöm ! Hálás vagyok neked, amiért ezeket írtad, jól esik az embernek !!
      Egy hét múlva, szombaton már kint lesz, örülök, hogy már ilyen izgatott vagy !!

      Tiara Cassie B. Xx

      Törlés
  4. Kedves Tiara!
    Csodálatos lett ez a rész, viszont a sötét háttér és betűszín miatt eléggé rossz olvasni. Lehetne, hogy kicsit halványítasz a hátteren?
    Egyébként tényleg zseniálisan írsz. Várom a következő rész! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen !
      Hű, nagyon szépen köszönöm, a betű/háttérszín ügyében pedig intézkedni fogok !
      Boldog vagyok, hogy várod !

      Tiara Cassie b. Xx

      Törlés
  5. Crazysis mi?? :DD
    Hat gratula testviir sikerült felkeltened a figyelmemet ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó, kedves Clarissám !
      Nagyon-nagyon örülök neki, sokat jelent a véleményed számomra, drága testvérem !

      Tiara Cassie B. Xx

      Törlés
  6. Drága Tiara!

    Sajnálom, amiért csak most érkeztem meg ide, pedig már sokkal hamarabb el akartam olvasni. És most jön az a pillanat, hogy: AZTA! Komolyan csodálatos lett, nem valami vidám persze, de pont ezért ragadta meg ennyire a figyelmemet. El sem tudom mondani, mennyire kíváncsian várom a következő részt, már most érzem, hogy fantasztikus történetet fogsz ebből kihozni! <33333

    Sok puszi, Azy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Azy !
      Elképesztő hálás vagyok, hogy szántál rá időt és elolvastad, sőt még kommentet is hagytál nekem, el sem tudom mondani, mennyit jelent ! És a véleményed pedig szintén csak: AZTA ! Annyira köszönöm Neked, most nagyon-nagyon boldoggá tettél !!! ♥

      Sok puszi,
      Tiara Cassie B. Xx

      Törlés
  7. Drága Tiara! <3

    Remélem nem haragszol meg, ha ilyen későn írok ide Neked.
    Lenyűgöztél. Szó szerint! Valami...valami fenomenálisan tökéletest alkottál!!
    Alig jutottam szóhoz, mikor a végéhez értem, annyira letaglóztál!!
    Őszintén mondom, semmi hátsó szándékkal, hogy vérprofi vagy!
    Izgatottan várom a folytatást!

    Ezer csók,
    Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsófi !
      Jajj, dehogy haragszom, nagyon hálás vagyok Neked, hogy írsz, legyen az bármikor ! És hű, köszönöm köszönöm köszönöm és köszönöm, drága vagy, hogy így gondolod ! ♥

      Ezer csók,
      Tiara Cassie B. Xx

      Törlés
  8. Szia Drága Tiara!

    Hű, először is meg kell jegyeznem, hogy bámulatosan fogalmazol és tökéletesen magam elé tudtam képzelni a cselekményt, ami egyébként szintén tetszett, szeretem az ilyesfajta történeteket.:)

    Epekedve várom a folytatást!

    Puszi, Cinty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cinty !
      Nagyon-nagyon szépen köszönöm a kedves szavaid, elképesztő sokat jelent, hogy így gondolod ! Köszönöm újra és újra !!:)

      Igyekszem vele, tényleg sajnálom, hogy eddig még nem tettem ki újat !!!

      Puszi,
      Tiara Cassie B. Xx

      Törlés
  9. Drága Tiara!
    Bevallom őszintén mikor megláttam a fejlécen Zayn Malik arcát azt hittem egy újabb unalmas 1D fictionnal találkoztam, viszont amint elolvastam a kis prológust máris megváltozott a véleményem. Valami elképesztően jól lett megírva, nagyon jó kezdés a történethez és kíváncsian várom mi lesz a folytatásban! :)
    Puszil, Skyler

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Skyler !
      Hű, annyira boldog vagyok emiatt !!! Máris elértem a célomat, ááá, nagyon-nagyon köszönöm !! Elképesztő hálás vagyok, szétrobbanok az örömtől ! :')

      Puszi,
      Tiara Cassie B. Xx

      Törlés